Comments

unclemonster
March 20, 2006 at 6:16 am

acid? Jeez, kinda harsh, innit?

*Edit: Woo Hoo First Post Dance!!

Abomination
March 20, 2006 at 6:23 am

AAAA MY FIRST POST!!!!

aniway

so funny bernieh but there’s something i can’t undestand

how can clinton have acid in him without getting burnt? :D

helmet boy
March 20, 2006 at 6:24 am

OW OW OW OW OW OW OW OW OW OW OW OW.

OW

man that would hurt like hell, and i loved “sharpshooter, left rear”

oh, and above poster, have a nice cup of “SHUT THE F@#K UP!”

Rift Wolf
March 20, 2006 at 6:26 am

Heh heh. Great! Though I wonder what the guy in the cab was saying before he got taken out?

derAua
March 20, 2006 at 6:29 am

I guess Preston didn’t expect that comming….lol! Maybe that will help him recover from his case of serious wussienes…. but…. maybe not! (wouldn’t be any fun anyway if he did…plus: some guys never get enough…). Very good Bernie, that’s someone who knows from experience. I wonder what happened to you, that made you realize that runnning after a girl is just making things….. you know…. nearly preston-like bad..
I think Abe did him a favour by letting him leave, allows him to grow up….I mean…… you know…. as much as an action figure can..

Any great humor always has some truth to it. You never realize how childish you act until you see someone else do the same thing…. um… I mean… whatever, I’m perfect, you know… :D

And now I “submit”!

Italy
March 20, 2006 at 6:48 am

God bless Pentagon Scientists. Wooa.

helmet boy
March 20, 2006 at 6:57 am

hey italy, how about you join in on the other forums here, it would be good to see you around.

DarthDidious
March 20, 2006 at 7:38 am

What is it Bernie, you don’t have any Hillary Clinton action figures? There’s one with kirate-chop action, and another one where you pull the string and she runs for president.

Nice work as usual Bernie. I look forward to what comes next.


March 20, 2006 at 8:00 am

I gotta show my mom this week’s comic. She’d bust a nut laughing since she hates Hillary’s guts (That is, if she had nuts. I could always give her some walnuts r’ something)

Kudos for also slipping a past joke from a previous comic in there. And hopefully Preston gets his mind straight and he sticks with Corinna.

angelus_raptor
March 20, 2006 at 9:00 am

Good one B, I’m really looking forward to Preston VS Clinton =P

Glurrk
March 20, 2006 at 9:03 am

I swear, this strip only gets funnier and funnier! :lol: :lol: :lol:

Antidistinctlyminty
March 20, 2006 at 9:08 am

DarthDidious wrote:
What is it Bernie, you don’t have any Hillary Clinton action figures?

It must be an action figure… it looks like a hideous, plastic caricature… :shock:
what? that’s how she looks? No wonder he did frankenstein’s hooker… erm… Miss Lewinski!

Excellent work as always, Bernie.

Female Anonymous
March 20, 2006 at 9:37 am

An Acid ejaculation Hmm reminds me of the Aff.net story “It’s What’s Inside That Counts” :twisted:
Specking of good old Aff the hell is what’s up with the thing u think they’d have a back up site for the addict’s like and I’m sure others righ

Quig
March 20, 2006 at 11:50 am

Hehehe! Great one, Bernie! :D Now it’s not only funny, it’s also thrilling! Can Preston save Corinna in time? Arrrggh, I have to wait a whole week to see what happens..!

I don’t get the Village thing the guy says before getting taken out by Hillary’s devoted snipers, though. Can someone explain, please? :roll:

Hehe, good one DarthDidious: “Pull the string and she runs for president” lol, rofl, lmao, etc.. :D

El_Murcielago
March 20, 2006 at 12:32 pm

Man, this strip is got me really hooked up.
I can’t wait for the next strip.

bravus
March 20, 2006 at 12:48 pm

‘It takes a village’ to raise a child is an old catch-phrase of Hil’s from years ago, which no doubt people work into conversations with her all the time and she’s heartily sick of. Damn handy having those Secret Service sharpshooters just lying around on roofs…

Niall
March 20, 2006 at 1:15 pm

ahh magic

Pirator
March 20, 2006 at 1:32 pm

Haha Bernie that was magnificent. Possibly the most controversial and unexpected cliffhanger I have ever come across. I can’t wait for the next episode. Yarr get crackin or I’ll make ye walk the plank! :twisted:

Darth Vader
March 20, 2006 at 1:42 pm

You think the Predator has it bad!!

That dudes sis & moms got knocked up by the guy!! Sucks that the guy got taken out by Pentagon sharpshooters. :lol: Now he never avenge his family’s honor!!

So the Predator better make sure Corrina doesnt get knocked by Clinton, especially after Hillary planted an slipped in an acid pill!

Hillary’s appearance how unexpected!!

Private Whore
March 20, 2006 at 2:09 pm

Haha, awesome… but what happened to Preston’s plan with the cloaking and all?

MattPower
March 20, 2006 at 3:35 pm

Quote:
No offense to the U.K. or the Phillipines, but they’re not the Type-A, think with your pants, shoot-first, most powerful nation in the world nation like we are.

Thatcher had a pair that clanged. Argentina discovered this the hard way when they made a grab for the Falkland islands.

Munan
March 20, 2006 at 3:51 pm

Thanks for a brilliant comic and thought-provoking political comment, B.

Nice work on both.

nolo
March 20, 2006 at 4:06 pm

Quote:
Thatcher had a pair that clanged. Argentina discovered this the hard way when they made a grab for the Falkland islands.

Plus, there was Golda Meir, who was the first Iron Lady.

Raziel
March 20, 2006 at 4:41 pm

BernieH wrote:
No offense to the U.K. or the Phillipines, but they’re not the Type-A, think with your pants, shoot-first, most powerful nation in the world nation like we are.

We were the besht! but look at ush now…

*Bitter British ramblings…*

catbrain
March 20, 2006 at 6:08 pm

nolo wrote:

Quote:
Thatcher had a pair that clanged. Argentina discovered this the hard way when they made a grab for the Falkland islands.

Plus, there was Golda Meir, who was the first Iron Lady.

[color=purple:1f9acc20ff]And there is no way a woman will be a serious contender for POTUS unless she is a Type A personality.[/color:1f9acc20ff]

Khushi
March 20, 2006 at 8:13 pm

best. one. yet.

but… acid in corinna’s uterus.. ouch.

well, unless he wears a condom that is acid-resistant.

Master Chainsaw
March 20, 2006 at 8:15 pm

Khushi wrote:
well, unless he wears a condom that is acid-resistant.

Theo’s probably got some of those.

crimsontiger6
March 20, 2006 at 8:59 pm

If I were a target of international hatred, I mean an American I would vote for Hilary, especialy if her and Bush had a poledance dance off. Debates are soooo 20th century.

But seriously, war sucks and men are boring. :P

Plus Thatcher was a drag queen.

guyveraxe
March 20, 2006 at 10:02 pm

I doubt Corinna would sleep with Clinton. On the first date anyway. She has some standards. Even though she is a Mets fan XP

Khushi
March 20, 2006 at 10:09 pm

Mr Chainsaw wrote:

Khushi wrote:
well, unless he wears a condom that is acid-resistant.

Theo’s probably got some of those.

oh, gross.

guyveraxe
March 20, 2006 at 10:14 pm

Mr Chainsaw wrote:

Khushi wrote:
well, unless he wears a condom that is acid-resistant.

Theo’s probably got some of those.

Actually I’d think if anyone had acid-resistant condoms it’d be Abe

Holly Resurrected
March 20, 2006 at 11:13 pm

guyveraxe wrote:

Mr Chainsaw wrote:

Khushi wrote:
well, unless he wears a condom that is acid-resistant.

Theo’s probably got some of those.

Actually I’d think if anyone had acid-resistant condoms it’d be Abe

Yeah right, what would ABE need condoms for? :lol:

YAUJTA
March 21, 2006 at 3:02 am

Great Episode B. Acid….Ouch. Now i have to admit i didn’t see that coming lol.

Private Whore
March 21, 2006 at 5:49 am

Holly wrote:
Yeah right, what would ABE need condoms for? :lol:

Uhh… like… when it’s raining, he can put one on his head… :P

AnodyneInsect
March 21, 2006 at 5:58 am

*falls off ceiling laughing* :lol:

peemil
March 21, 2006 at 6:46 am

I find it hard to believe that Hillary has such connections in the Pentagon.

I reckon she’d be more a razors in her vagina, aka North Vietnamese Agent style, sort of girl.

Pimpman
March 21, 2006 at 7:58 am

Dude kick ass comic as usual sorry I didn’t reply yesterday I forgot(I was kind feeling like crap and sore) but still that comic is the best of your work if I ever have kids this will be one of the first things they will ever read

angelus_raptor
March 21, 2006 at 9:08 am

Aramor the First wrote:

Holly wrote:
Yeah right, what would ABE need condoms for? :lol:

Uhh… like… when it’s raining, he can put one on his head… :P

I guess he has custom-made ones, for the special fit for his… head ;)

Rift Wolf
March 21, 2006 at 9:41 am

Just a slight nit-pick; Surely ‘sharpshooters: rear left’ would be an inaccurate direction, as left could be perceived either way by the sniper. Surely ‘sharpshooters: rear driver side’ would’ve been more appropriate. Otherwise Preston might’ve been the target, which given that he’s a seven foot predator, a sniper might’ve assumed was the intended target in the heat of the moment.
Sorry, just pointing it out.

Blaster
March 21, 2006 at 10:24 am

A rebuttal: surely, as the Secret Service agent is a professional who is trained in standardized procedures, there would be pre-exisiting terminology that would allow the sniper to determine the target unambiguously.

Ipsa
March 21, 2006 at 11:28 am

Rift Wolf wrote:
Just a slight nit-pick; Surely ‘sharpshooters: rear left’ would be an inaccurate direction, as left could be perceived either way by the sniper.

But isn’t Hilary saying it in relation to her current position, not the perception of the sharpshooter?
Well, that’s how I read it.
Good strip this week, B.! :)

Rift Wolf
March 21, 2006 at 12:03 pm

Quote:
A rebuttal: surely, as the Secret Service agent is a professional who is trained in standardized procedures, there would be pre-exisiting terminology that would allow the sniper to determine the target unambiguously.

Okay, okay. It was just a point, if I was the sniper, I’d probably shoot and then radio back ‘sorry, my left or your left?’.

peemil
March 21, 2006 at 2:28 pm

Quote:
there would be pre-exisiting terminology that would allow the sniper to determine the target unambiguously.

As in- “Shoot the mofo.”

angelus_raptor
March 21, 2006 at 10:55 pm

Rift Wolf wrote:
Okay, okay. It was just a point, if I was the sniper, I’d probably shoot and then radio back ‘sorry, my left or your left?’.

Lol, the classic case of shoot first, ask questions later.

watman
March 22, 2006 at 4:43 am

Nice one Bernie! One of my favourites.

Shelax
March 22, 2006 at 10:27 pm

“Rear-left” refers to the car’s seating arrangement. If someone’s in the rear-left seat, there’s no mistaking it. I just noticed btw that Hillary was using a walkie-talkie…it blends so well with the seat color that I thought she was talking into her jacket collar.

Xhydra
March 23, 2006 at 1:34 am

I’m also wondering how Hilary saw the sharpshooters. Did she hire them and for what purpose? Also, who were they shooting?

I’m also wondering how Hilary saw the sharpshooters. Did she hire them and for what purpose? Also, who were they shooting?

bravus wrote:
‘It takes a village’ to raise a child is an old catch-phrase of Hil’s from years ago, which no doubt people work into conversations with her all the time and she’s heartily sick of. Damn handy having those Secret Service sharpshooters just lying around on roofs…

Nevermind, it all makes sense now. :oops:

Padawanmage
March 23, 2006 at 1:58 pm

I was looking through Wikipedia and I saw this comic. Naturally I thought ‘Alien LOVES Predator’? Well, several hours later, I couldn’t stop reading the entire archive up to this present one.

Here’s hoping Pres gets to Corinne in time…and maybe, just maybe, Abe will hit it off with someone?

Acidic ejection? *BRR!*

Big Bad Wolf
March 23, 2006 at 8:11 pm

Hiya guys! First post. Just wanna say, this comic is the funniest one out there. The day I discovered it, upon reading the newest one at the time, I read the entire archive from 1 to the then present in one sitting, and have religiously followed it since then.

Anyway, I like where this one is going. It pulls off comedy AND carries a story really good too.

And uh…I’m not so sure an acid ejaculation could stop Clinton from hittin’ it on with a someone…someone that would give Abe a reason to get in the taxi too. *cough*hismom*cough*

Shalimar
March 25, 2006 at 12:49 pm

Is this comic some kinda addiction? I read the whole archive till 4:00 in the morning recently. I keep reading posts that sound like the one I’m making right now. Is there a support group yet? ::looks at board:: Oh … never mind.

Seriously, love it, can’t wait till Monday to see what happens next! :-)

Emmy
March 25, 2006 at 3:09 pm

Shalimar wrote:
Is this comic some kinda addiction?

Ah, addiction? It truly is. :D

Rift Wolf
March 26, 2006 at 3:46 pm

Quote:
Is this comic some kinda addiction?

Just watch for the first-post campers, and time how long it is between a new comic going up and the first post on the forum. Sometimes you don’t even need a minute hand.

Somnaphile
March 26, 2006 at 9:56 pm

Why are timezones so cruel??? It IS MONDAY HERE!! No new aLp until long after the torture of work and travel… *sigh* There is nothing to brighten my day. :(

Aelina_Songmaker
March 27, 2006 at 7:09 pm

Ouch. Poor Corinna. That would hurt like hell.

As for what you said about women presidents…amen to that, brotha. Except I wouldn’t vote for a woman if it was Hillary Clinton.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Close this window.