Comments

bernieh
September 29, 2006 at 1:48 am

Comments on today’s comic go here…

Private Whore
September 29, 2006 at 1:57 am

Haha, lol. That really made my day :D

Oh yeah… *first post dance*

Robot Chicken Koko
September 29, 2006 at 2:32 am

Is there a unique way to put the unique laughter I just belted on a screen? No. That’s saying something. This one is a gem.

Alternate Spideygal
September 29, 2006 at 2:45 am

Lmao! I guess the only way Abe can get any contact from a female is when they’re stomping on his ‘nads! Great one Bernieh! It made me snicker, giggle, and chuckle.


September 29, 2006 at 2:47 am

Made me come out of lurkdom.

I’d probably be like the fat kid DDR video where he’s acing every step, then falls off at the end. But I guess this would involve hard grinding. <3

Story of my life. XD

I love these new tidbit sized comics. Keep up the goodness =)

the-i-team
September 29, 2006 at 3:51 am

Nearly coughed up a lung :lol:

Munan
September 29, 2006 at 5:34 am

I didn’t laugh. I found it disturbing.

Which is just as good, really.

Where’d you get that picture? These are the kind of things that keep me awake at night…

Twistys
September 29, 2006 at 6:51 am

Thank you for making a soda come out of my nose. It truly hurts. And now my laptops screen is dirty. But really, that idea should be put to a test. I mean, it could work… without Abe.

DwarfSidious
September 29, 2006 at 8:28 am

Thank you. That was the best laugh I’ve had in weeks.

makorules
September 29, 2006 at 9:12 am

That’s the best one along with, "If you see something say something."

Digitaaliklosetti
September 29, 2006 at 9:14 am

It’s genius!

Uncle Whippity
September 29, 2006 at 9:59 am

Wrong wrong wrong – and hilarious.

Master Chainsaw
September 29, 2006 at 10:35 am

That was ‘laugh out so loud, anyone nearby would think I was crazy’ funny. Bravo.

Army of Darkness
September 29, 2006 at 11:24 am

I think I might try that some day, seems like a good idea… but until then there’s always madthumbs….. :mrgreen:

Good one Bernie m’ man!

Cody
September 29, 2006 at 11:38 am

Man, how awesome would it be if this were a widescreen wallpaper? I’d definitely put it on my computer.

*winks and nudges frantically*

Great stuff, Bernie.

Spock 1701
September 29, 2006 at 11:46 am

Amazing. A person with mad DDR skills could totally own that game. Abe may get a woman yet!

Ipsa
September 29, 2006 at 11:51 am

Good job!

Tyris
September 29, 2006 at 11:57 am

Edit: Cancel previous version. I just got it. I had previously thought the arrows were just showing Abe moving his hads, and that he was taking the part of the dancer… it all makes sense now. Good one. (I just hope I’m never desperate enough to try it myself…)

Robot Chicken Koko
September 29, 2006 at 1:34 pm

Someone should try it in real life, see what happens . . . There is a DDR machine or two in the Syracuse Mall. . . :twisted:

Blaster
September 29, 2006 at 1:44 pm

Nice!

OEDragon
September 29, 2006 at 2:25 pm

Thanks for making my lungs explode. Much appreciated.

Congratulations! You’re newest comic is now my background on my computer. It looks pretty sweet too.

Padawanmage
September 29, 2006 at 3:42 pm

Well, here’s hoping the first girl who does take him up on it, isn’t a soccer fan.

:lol:

Lady Lunacy
September 29, 2006 at 3:43 pm

Lap Dance Revolution, lol! Oh Abe, you’re so dumb, but so entertaining.

Tozzi
September 29, 2006 at 3:53 pm

But I’m sure the bladder infection had something to do with that, too.

Thanks, man!

wrincewind
September 29, 2006 at 3:53 pm

this comic is so funny, I’m going to coin a term for the way it made me laugh:
"snarkle"
part snort, part laugh, and part snigger, with overtones of cackling and giggles.
p.s: yay page 2!

holokaustos
September 29, 2006 at 5:00 pm

LOL! You know, I rarely post, but constantly lurk. However, this one made me break my silence. It’s too funny! Seems Bernie’s best comics are the single panels (e.g. Starbucks, "I’m with stupid", "If you see something, say something").

Keep up the good work, Bernie!

AmberEyez_Proclaims
September 29, 2006 at 7:05 pm

Spffffft. Love it Love it! That one’s going on my desktop at work.

dawny7
September 29, 2006 at 7:51 pm

:lol: LOVE IT!!!

Way too funny!

Da'Yeyinde
September 29, 2006 at 11:02 pm

NOT RIGHT!!!!
I had to share!!
So so so so.. not right!!
Methinks you need to MAKE that the new fridge magnet!!!

I would soo buy one.. not that there is anything wrong with the other one..
but there is something special about

Abe as the Lap Dance Revolution mat!!!

Mortain
September 30, 2006 at 3:19 am

Heheh. heheh ehehehe.

I could also see a few of my friends doing this in public…

colorznatalius
October 1, 2006 at 5:25 pm

:D :D :D
i’d bet the japanese would find it an interresting new gaming format

nice one :D, also the smaller comics do really work out better :)

lupine_ragdoll
October 2, 2006 at 7:06 am

This one was too funny! :lol: Simple, but so effective. :D

Jonathan
October 2, 2006 at 5:41 pm

I think I found this year’s holloween costume. I’ll be sure to send a picture.

I’m thinking… Light up arrow patches… Maybe a MP3 Player linked to a pair of old walkman speakers…

babyangie702
October 3, 2006 at 9:18 am

very funny! can wait till next one.. :P

megabigBLUR
October 5, 2006 at 10:14 am

Friggin’ awesome (sorry not very original compliment…i know)

JytaNona
October 5, 2006 at 4:52 pm

Jonathan wrote:
I think I found this year’s holloween costume. I’ll be sure to send a picture.

I’m thinking… Light up arrow patches… Maybe a MP3 Player linked to a pair of old walkman speakers…

^_^ Love it! And the strip as well, of course.

cheers, bernie

PredatorsPet
June 11, 2008 at 12:55 am

Hahaha Oh gawd I’d so play that version with Abe, jeez >_< poor guy needs it after all :D someone’s gotta throw him a bone sometime

Blaster
June 11, 2008 at 9:43 am

PredatorsPet wrote:
Hahaha Oh gawd I’d so play that version with Abe, jeez >_< poor guy needs it after all :D someone’s gotta throw him a bone sometime

Actually, I think that he would like to be the one "throwing the bone" to someone else. :wink:

dedrabbit
April 14, 2009 at 6:39 am

I think I just wet myself. Can’t…see…screen through…tears… Genius, my friend. Pure genius.

Thaaam
May 6, 2009 at 9:44 pm

You need to make a shirt out of this. HILARIOUS.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Close this window.