Comments

1st Lt. Azrael
November 3, 2006 at 1:44 am

HA! Great one today! Feels like it’s been a month since I read one. But I’m no big Alf fan. :P

Oh yeah, FIRST POST!!!

DwarfSidious
November 3, 2006 at 3:17 am

Bernie, seriously, Cracked sucks. Always has. Stop reading that shit or you’ll de-funny yourself. On the other hand, the ninja thing was great. The guy with the afro was awesome.

Tyris
November 3, 2006 at 4:17 am

As they say on the web: LOL! Wait, I am on the web.

aninanins
November 3, 2006 at 6:30 am

at last! another funny one bernie :lol:

poor abe! you gotta love pres though haha.

lol@afro ninja

Uncle Whippity
November 3, 2006 at 8:35 am

Why was one of those dummies in the ‘Ninja’ clip apparently covered in, well, um, ‘marital aids’?

preddy
November 3, 2006 at 10:24 am

dude…ebaums world? what a load a…. great strip
:lol: always brightens up my day :D

Twistys
November 3, 2006 at 2:25 pm

I found few weeks ago one show of Alf from my Jurassic Park video. I miss Alf.

Army of Darkness
November 3, 2006 at 2:25 pm

Poor Abe, he’s even more deluded than me…… "one hit wonder"; keep dreamin man, keep dreamin.

Simon_Says
November 3, 2006 at 7:03 pm

EBAUMS?

I’ve lost 50% of my respect for you, Bernie.

Dahaka
November 4, 2006 at 1:08 am

It doesn’t matter where it’s hosted, It was hillarious.

megabigBLUR
November 5, 2006 at 4:14 pm

How come Pres suddenly decides to spare Abe’s feelings and hedge "laughingstock" in the last panel? Not that it wasn’t funny watching him backpedal.

Rocktavia
November 7, 2006 at 9:58 am

"You’re a poor man’s alf."

That was beautiful.

:lol:

Master Chainsaw
November 7, 2006 at 3:00 pm

Simon_Says wrote:
I’ve lost 50% of my respect for you, Bernie.

Influence Lost: Simon

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Close this window.